Noul Insignia Grand Sport a ajuns in showroom-ul Opel GTT

MODELUL S-A PUTUT COMANDA DE LA SFÂRȘITUL LUNII MARTIE, ÎNSĂ ACUM VA PUTEA FI ȘI TESTAT LA OPEL GTT

http://www.opelgtt.ro/autovehicule/autoturisme/insignia-grand-sport-my18/index/

Emoție pură: design inspirat de Monza Concept

Mult admiratul Monza Concept a fost sursa de inspirație pentru designul interiorului și exteriorului modelelor Insignia Grand Sport și Sports Tourer, misiunea fiind de a face noul vârf de lance al mărcii Opel să arate la fel de luxos și atletic ca prototipul amintit.

Iar rezultatele sunt convingătoare. Noul Insignia Grand Sport are un aspect suplu, fiind în același timp și mai ușor. Modelele din noua generație cântăresc mai puțin cu până la 175 kg; noul Sports Tourer este mai ușor chiar cu 200 kg. Deși, conform arhitecturii sale complet noi, ampatamentul a fost mărit cu 92 mm până la 2829 mm, consolele față și spate ale modelului Insignia Grand Sport au fost reduse semnificativ, iar ecartamentul a fost mărit cu 11 mm. O linie a plafonului mai coborâtă cu 29 milimetri, grila proeminentă, farurile înguste și aspectul high-tech al părții din spate sporesc dramatismul designului modelului Insignia, cu silueta sa atletică și elegantă asemănătoare unui coupé cu patru uși. Noul Grand Sport este la fel de aerodinamic pe cât pare: are un coeficient aerodinamic exemplar de doar 0,26, fiind unul dintre cele mai aerodinamice autovehicule din clasa sa.

Noul Insignia Grand Sport preia deja numeroase caracteristici ale puternicului Monza Concept, însă noul Insignia Sports Tourer duce totul la un nivel superior. Nou-venitul arată mult mai atletic și mai agil. De asemenea, postura acestuia este accentuată de ampatamentul mai mare, consola față redusă și ecartamentul față și spate mai mare. Motivul tăișului specific Opel, care pornește de la portiera față și se întinde până în spate, poartă privirea pe toată lungimea autovehiculului. Fiind inspirată direct de unul dintre cele mai emblematice elemente de design ale modelului Monza Concept, linia arcuită cromată a geamului coboară în mod dramatic spre lămpile LED din spate și reduce optic înălțimea de doar 1.483 mm a modelului Insignia Sports Tourer, conferindu-i un aspect și mai atletic.

Siguranţa pe primul loc: sisteme de asistență remarcabile

Noul Insignia nu impresionează doar prin tehnologia revoluționară a sistemului de propulsie, ci și prin funcțiile ultra-moderne de asistență și confort. Niciun alt model din segmentul său nu oferă o așa mare varietate de tehnologii inteligente precum noua generație a modelului Opel Insignia.

Un punct de reper în adevăratul sens al cuvântului este a doua generație a sistemului inovator al mărcii din Rüsselsheim, sistem de iluminare adaptivă cu matrice IntelliLux LED®, cu 32 segmente cu LED-uri, dublu față de modelul Astra. Numărul mai mare de segmente cu LED-uri permite adaptarea precisă a modelului de iluminare la situația din trafic, asigurând o trecere mai rapidă și insesizabilă între diferitele modele de iluminare. Pentru îmbunătățirea vizibilității în curbe cu faza lungă activată, inginerii Opel au adăugat o funcție inovatoare de iluminare activă în viraje pentru farurile cu matrice IntelliLux LED® ale noului Insignia. Nu în ultimul rând, un reflector LED dedicat, amplasat în cadrul modulului pentru faza scurtă sporește iluminarea cu faza lungă activată pe o distanță de până la 400 m.

Sisteme de asistență pentru șofer suplimentare:

·         Afișajul de pe parbriz proiectează în câmpul vizual al șoferului informațiile referitoare la viteză, indicatoarele rutiere, viteza setată pentru limitatorul de viteză și tempomatul adaptiv sau instrucțiunile de navigație.

·         Camera video de 360° include patru camere individuale, câte una pe fiecare parte a autovehiculului, oferind o perspectivă panoramică de 360 de grade și facilitând astfel manevrele pentru parcare și la viteze reduse.

·         Tempomatul adaptiv (ACC) cu frânare automată de urgență utilizează un senzor radar pentru a măsura distanța față de autovehiculul din față, adaptând viteza și frânarea automată de urgență dacă este necesar.

·         Asistentul pentru menţinerea benzii de circulaţie cu corectare automată a manevrelor. Dacă sistemul detectează că autovehiculul părăsește accidental banda de circulație, semnalizează acest lucru pe afișaj și reacționează activ, corectând lin și precis traiectoria.

·         Avertizarea privind traficul din spate. Sistemul utilizează senzorii radar din bara de protecție spate pentru a detecta obiecte aflate la o distanță de până la 20 m și la 90 de grade față de partea stângă sau dreaptă din spate în momentul deplasării în marșarier pentru ieșirea dintr-un loc de parcare.

Pentru o oferta personalizata te asteptam pe  http://www.opelgtt.ro

 

Lasă un răspuns

Comment
Nume*
Mail*
Website*